Thursday 23 February 2012


it's me...SITI KHADIJAH AB RAHMAN....JJJJJJJ assalamualaikumm......
Tak ade istimewa pun pemilik blog ni...cume,, mencari sesuatu yang baru dan bermanfaat yang ingin diterokai......heheheJ
Namaku Siti Khadijah binti Abdul Rahman. Bermula tahun 2012 ni,umur dah masuk 23 tahun,,,fuuhhh,,cepatnyer,,J..tapi jiwa macam remaja lagilah! Haha,,,saya bermula di sebuah PASTI yang terletak di KG LUBUK TAPAH...kemudian...starting from standard 1,, saya berhijrah ke SK CHICHA TINGGI sampai tahun 6...kemudian, dari form 1 sampai form 6 saya bersekolah di SMK TENGKU PANGLIMA RAJA..sebuah sekolah yang telah menjadikan impian saya untuk ke Universiti,,,ALHAMDULILLAH...YIPPI!J sampai sekarang saya masih dalam pengajian di Universiti Pendidikan Sultan Idris...dalam program Pendidikan Sejarah AT32.(n__n)...orang cakap saya ni bakal guru...ye kot.haha..insyaALLAH mudah-mudahan,...amin..
Sedikit tentang saya...:-à

*seorang yang simple, sukakan kesederhana...
*sangat tak suka sikap mengada-ngada...kalo boleh biarlah menjadi diri sendiri..
*tak mudah nak percaya or bagi kepercayaan kat orang..
*suka berkawan,,gelak2...hahaha..:)J:..tapi biar bertempat..ada batasan....kalo kat luar,,,lebih selesa dengan kawan perempuan...ngan laki..kureng,,sebab malulah!..berkawan tapi ada batasan...kalo kat alam maya macam facebook,,saya berani sebab tak nampak...tapi jarang sesangat nak berchat ngan orang tak kenal..approve sbg fwens boley laa...haha:P
*pasal hati...sensitif...takut nak bagi hati kat orang..takut terluka,,,sayang hanya 1...bukan berkali2...setia hanya 1 kali jer..untuk MR. RIGHT...kita takkan tahu siapa ZAUJ kita,so tunggu jer lah,,hahaha..J
*sangat suka bergaul dengan orang yang lebih tua,,sebab banyak pengalaman.,.cerita dan nasihat yang boleh didapati...sebab tu,,kalo bab kawan lebih dari akak senior...sebab diaorang sporting...suke sgt2....love it!! Lagi satu..sb dia orang kan dah makan garam...
* selagi terdaya,,,tak nak menyusahkan orang,,buat selagi termampu...J
*saya ada harapan dan impian...mahukan sesuatu...tapi belum masanya lagi untuk memiliki,,,nanti,,kalau something tu dah ada kat depan mata...akan dikongsi di sini,,,haha...wink*wink*J
*menjadi  seorang pelajar adalah seronok,,tapi menjadi seorang guru adalah sesuatu yang menarik....hehehe..wink*wink* lagi..haha J
*saya manusia..Allah jadikan saya yang ada kekurangan dan diberi sedikit kelebihan untuk saya manfaat sebaiknya...ALHAMDULILLAH...bersyukur itu penting..saya lakukan kesilapan dan belajar dari kesilapan tersebut...hehehe..J

         

No comments:

Post a Comment